SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

  1. Splošno

Naročnik je pravna ali fizična oseba, ki pri družbi SIMP d.o.o. naroči blago z montažo ali brez.
Proizvajalec je družba SIMP d.o.o., Batuje 2c, Črniče vključno s svojimi podizvajalci, ki dobavi blago naročniku in izvede montažo blaga.

Navedeni splošni prodajni pogoji predstavljajo sestavni del vsake pogodbe, ponudbe oz. predračuna.
V primeru neveljavnosti posameznih delov splošnih prodajnih pogojev, to ne vpliva na veljavnost preostalih določil.

  1. Ponudba

Proizvajalec izdela okvirno oz. informativno ponudbo na osnovi opravljenih meritev in popisov naročnika, ki velja 10 dni. Proizvajalec ne odgovarja za popise, ki jih je sestavil naročnik sam.

V primeru naročila montaže pri proizvajalcu, proizvajalec opravi meritve in izdela končno ponudbo, ki je veljavna 10 dni. Stroški meritev so v primeru naročila montaže vključeni v ceno v končni ponudbi. V kolikor je potrebno meritve iz razlogov na strani naročnika ponoviti, je naročnik drugo meritev dolžan plačati posebej.

Naročnik je dolžan pred sprejemom ponudbe oz. potrditvijo naročila natančno pregledati ponudbo in v primeru nejasnosti zahtevati pojasnila. Zahteva naročnika za pojasnila po potrditvi ponudbe ne predstavlja razloga za reklamacijo.

V primeru zahtev naročnika, ki so strokovno nesprejemljive, na kar ga je proizvajalec opozoril, pa naročnik pri tem vztraja, se proizvajalec razbremeni vsakršne odgovornosti. V primeru, da zahteve naročnika niso skladne s standardi stroke, si proizvajalec pridrži pravico spremeniti pogoje garancije.

  1. Sklenitev pogodbe

Pogodba se šteje za sklenjeno, ko naročnik potrdi ponudbo in/ali plača dogovorjeni avans. S plačilom oz. potrditvijo ponudbe naročnik potrjuje točnost naročila in sprejme predmetne splošne prodajne pogoje.

Spremembe ali dopolnitve pogodbe, kakor tudi odstopanje od splošnih prodajnih pogojev, morajo biti sklenjeni v pisni obliki.

  1. Cena in plačila

Cena vključuje celotno blago in navedena dela na ponudbi. Dodatna dela, popravila in stroški, ki nastanejo zaradi kasnejših sprememb naročila ali dodatnih zahtev naročnika se zaračunajo po ceniku proizvajalca oz. dodatni ponudbi.

Če naročnik ne plača svojih obveznosti v valutnem roku, mu proizvajalec zaračuna zakonske zamudne obresti od poteka valutnega roka do plačila. Naročnik je dolžan poravnati zamudne obresti v roku 15 dni od datuma obračuna obresti.

Ob uveljavljanju reklamacije, naročnik nima pravice zadržati plačila v celoti ali dela plačila računa.
Naročnik mora proizvajalca obvestiti, če površina stanovanjske hiše presega 250 m2 oz. stanovanje presega 120 m2 zaradi pravilnega obračuna davčne stopnje. Proizvajalec šteje, da objekti ne presegajo teh omejitev, če ga naročnik o tem ne obvesti pisno v času priprave končne ponudbe.

  1. Pobot

Pobot iz naslova kakršnihkoli nasprotnih zahtevkov mora biti medsebojno dogovorjen.

  1. Pridržna pravica na blagu

Dobavljeno blago ostane vse do dokončnega plačila last proizvajalca, medtem pa mora naročnik z njim ravnati kot dober gospodar.
Pridržna pravica onemogoča naročniku odsvojitev, zastavo, zavarovanje ali drugačno razpolaganje s prejetim blagom, ki ga prav tako ni mogoče prenesti na tretjo osebo. Naročnik mora v vsakem trenutku omogočati prodajalcu dostop do blaga.

Naročnik je dolžan takoj pisno obvestiti proizvajalca, v kolikor je bilo dobavljeno blago, ki podlega pridržni pravici, zastavljeno, oziroma je bil na njem uveljavljen zahtevek tretjih oseb oz. je bila lastninska pravica proizvajalca kakorkoli kršena.

  1. Dobavni rok

Okvirni dobavni rok je naveden na ponudbi. Okvirni dobavni rok znaša 60 – 90 dni. Dobavni rok prične teči naslednji dan po prejemu predplačila.

Razlogi, ki jih je pripisati višji sili podaljšajo dobavni rok. Posebne okoliščine (motnje v proizvodnji, zamude pri dobavah surovin in pomožnih materialov, stavke, ter vremenske razmere, ki onemogočajo montažo) lahko povzročijo, da se dobavni rok podaljša. V tem primeru je dobava blaga v roku treh tednov po potrjenem roku še pravočasna. Proizvajalec bo o takih posebnih okoliščinah naročnika obvestil pred iztekom dobavnega roka.

Izpolnitev dobavnih rokov pogojuje izpolnitev vseh pogodbenih obveznosti naročnika, še posebej pravočasno plačilo dogovorjenega predplačila.

  1. Dobava

Proizvajalec si pridržuje pravico do odločitve glede načina odpreme.

Naročnik mora ob prevzemu (dobavi, montaži) blaga, le te-ga pregledati in napake takoj javiti oz. jih zapisat na prevzemni zapisnik ali reklamirati proizvajalcu.

Kasnejše reklamacije kakovosti na blagu, spadajo v pogoje garancije.

  1. Montaža

Naročnik mora poskrbeti za potrebne ukrepe za pripravo podlage za montažo, za dovod električne napeljave in električne instalacije do max. 1,5 m do mesta priklopa. Naročnik mora proizvajalca obvestiti o varnostnih tveganjih, če so taka tveganja na objektu podana, tudi o tem kje potekajo instalacije (vodovod, električna napeljava), prav tako mora naročnik poskrbeti za neoviran dostop do objekta, možnost parkiranja za čas dostave in montaže, možnost priklopa ne elektriko (220 V) in ustrezno zavarovanje in zaščito objekta. V kolikor se na dan izvedbe montaže ugotovi, da dostop do objeta ni možen oz. montaža ni mogoča, se skupaj z naročnikom določi nov datum montaže, pri čemer se stroške neizvedene montaže zaračuna naročniku po veljavnem ceniku proizvajalca, dobavni rok pa se do tedaj avtomatično podaljša.

Pogoji za brezhibno montažo senčila so:
Pritrjevalna podlaga mora biti beton, les, jeklene, inox ali alu konstrukcije. Vse podlage morajo biti statično dovolj trdne ter ustrezno poravnane na velikost senčila. Neprimerne za montažo so druge podlage, kot npr. siporex, opeka, različni tipi izolacij. V primeru take podlage mora naročnik o tem obvestiti proizvajalca ter izvesti ustrezno predpripravo podlage, da bo zagotavljala možnost montaže in stabilnost pritrditve senčila.

V kolikor naročnik ne izvede potrebnih predpriprav (podlaga in električna napeljava) za montažo lahko proizvajalec ta dela opravi na stroške naročnika oz. ustavi montažo in predlaga rešitve, ki jih mora lastnik opraviti v dogovorjenem času. V obeh primerih naročnik plača stroške neizvedene montaže po veljavnem ceniku proizvajalca.

V kolikor se naročnik odloči za dobavo blaga brez montaže, dobi od proizvajalca navodila za montažo. V tem primeru proizvajalec odgovarja samo za napake samega dobavljenega blaga, ki jih je potrebno notificirati nemudoma ob dobavi in nudi osnovno garancijo le na elektromotor, daljince in senzorje.

Naročnik je dolžan po zaključku montaže z monterjem pregledati vgrajeno blago ter podpisati prevzemni list, v katerega se vpišejo vse morebitne pomanjkljivosti, v nasprotnem primeru se šteje, da je bilo delo prevzeto brez napak.

Pri montaži je v nekaterih primerih potreben poseg v fasado objekta. V tem primeru se po namestitvi se mesto silikonira ali zakita, pri tem pa ni mogoče zagotoviti prvotne vizualne podobe. Proizvajalec ne opravlja fasaderskih del.

  1. Reševanje reklamacij in stvarne napake

Naročnik mora blago takoj po prejemu pregledati in ugotoviti morebitne pomanjkljivosti oz. stvarne napake. Morebitne pripombe je potrebno pisno, z opisom, sporočiti nemudoma po prejemu blaga. Za določitev, kaj se ne šteje za napake oz. pomanjkljivosti se smiselno uporabljajo določila iz 11. točke teh splošnih pogojev.

Pri upravičenem obvestilu o napaki, o katerem proizvajalec odloči v 15 dneh, proizvajalec v dogovorjenem roku največ 90 dni odpravi napake na dobavljenem blagu. V kolikor v roku 90 dni napake niso odpravljene ima naročnik pravico zahtevati znižanje kupnine ali zamenjavo izdelka z napako z novim. Naročnik nima pravice do odstopa od pogodbe, ker je bilo blago izdelano po natančnih navodilih naročnika. Proizvajalec ne odgovarja za nobene skrite napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena.

  1. Garancija

Proizvajalec jamči naročniku garancijo na blago v roku 24 mesecev od dobave skladno z garancijskimi pogoji.

Vsaka nestrokovna montaža in nepooblaščeno popravilo blaga s strani naročnika ali tretje osebe v času garancijske dobe, pomeni nepreklicno izgubo garancije.

Napako v garancijski dobi mora naročnik javiti takoj, ko je naročnik k zanjo zvedel, najkasneje pa v roku 15 dni, odkar se napaka pojavi. Proizvajalec mora napako v garancijski dobi odpravit najkasneje v roku 90 dni.

Garancija se lahko uveljavlja pod pogojem, da je blago v celoti plačano in obvestilo pravočasno podana.

Proizvajalec ne odgovarja za napake, ki so posledica nepravilne uporabe, nepravilnega skladiščenja, nepravilne montaže (ki je ni izvedel proizvajalec), prekomerne obremenitve ali drugih kemičnih, električnih ali mehanskih vplivov, ki jih ni zakrivil proizvajalec.

Iz garancije so izključeni zlasti naslednji primeri:

  • Mehanske okvare povzročene s strani naročnika ali tretjih oseb;
  • Okvar povzročenih zaradi višje sile ali vremena (udar strele, poškodbe senčil zaradi nevihte, toče, viharjev…);
  • Malomarno ravnanje z izdelki in neupoštevanje navodil uporabe;
  • Vsa tesnila, silikon, kabelske kanale in drobne materiale uporabljene za dokončanje montaže in ne spadajo v osnovno strukturo senčila;
  • Običajna obraba delov kot so: kabli, jermenice, vrvice;
  • Kasnejši odmik senčila iz vodil in kasnejše zatikanje senčila, ki nastane po pregledu in podpisani primopredaji s strani kupca;
  • Dodatno spreminjanje nastavitev senčil po primopredaji (naknadno programiranje občutljivosti senzorjev, sprememba naklona, novo programiranje daljincev..);
  • Praske in poškodbe ali spremembe barve zaradi vremenskih vplivov (toča, sneg, zmrzal,…) in odrgnine, ki so nastale po montaži ali dobavi;
  • Reprogramiranje senzorjev, daljincev, motorjev;
  • Menjava baterij v senzorjih in daljincih;
  • Odpad silikona;
  • Poškodba platna, mreže ali tkanine nastala zaradi prisilnega odpiranja/zapiranja ali kasnejših fizičnih poškodb.

Pri tkaninah se za garancijski primer ne šteje zlasti naslednjih primerov:

  • Poslabšanje tkanine zaradi ne vzdrževanja ali uporabe neustreznih izdelkov za čiščenje (topila, trde krtače ali druga strgala, ki lahko poškodujejo tkanine in/ali zaščitne obdelave, ki jih je uporabil naročnik);
  • Manjše anomalije, ki so navedene s strani dobaviteljev tkanin in screenov: gube, efekt »pajkove mreže«, mikro- luknje v tkanini, valovanje tkanine v bližini šivov, valovi in gube ob varjenem spoju pri screen rolojih;
  • Anomalije v barvi povzročene zaradi neprimernega čiščenja ali uporabe neprimernih čistil ali zunanjih vplivov (obledelost);
  • Običajno obrabo, umazanijo in madeže nastale zaradi onesnaženosti zraka in okolja.
  1. Odstop od pogodbe

Naročnik lahko odstopi od pogodbe samo v primeru, če poravna vse stroške, ki jih je imel proizvajalec do trenutka, ko je bil od odstopu obveščen z upoštevanjem, da je blago za naročnika izdelano po meri.

Proizvajalec si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru, ko dobava zaradi višje sile ni mogoča.

V primeru, da naročnik ne izpolni vseh pogodbenih obveznosti, si proizvajalec pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, pri čemer ima pravico naročniku zaračunati vse do odstopa nastale stroške.

  1. Povrnitev škode

V kolikor se proizvajalcu dokaže groba malomarnost, se ta obvezuje kupcu nadomestiti nastalo škodo. Kupcu v nobenem primeru ne pripada nadomestilo za izpadli dobiček.

  1. Servis

Proizvajalec nudi servisne storitve naročniku po vsakokrat veljavnem ceniku proizvajalca.

  1. Pravo, kraj izpolnitve obveznosti in pristojno sodišče

Za reševanje vseh eventualnih sporov, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Novi Gorici. Kraj izpolnitve vseh obveznosti je odpremno skladišče. Za sklepanje pogodb z proizvajalcem velja slovensko pravo.

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI ZA POTROŠNIKE

  1. Splošno

Naročnik je pravna ali fizična oseba, ki pri družbi SIMP d.o.o. naroči blago z montažo ali brez.

Proizvajalec je družba SIMP d.o.o., Batuje 2c, Črniče vključno s svojimi podizvajalci, ki dobavi blago naročniku in izvede montažo blaga.

Navedeni splošni prodajni pogoji predstavljajo sestavni del vsake pogodbe, ponudbe oz. predračuna.

V primeru neveljavnosti posameznih delov splošnih prodajnih pogojev, to ne vpliva na veljavnost preostalih določil.

  1. Ponudba

Proizvajalec izdela okvirno oz. informativno ponudbo na osnovi opravljenih meritev in popisov naročnika, ki velja 10 dni. Proizvajalec ne odgovarja za popise, ki jih je sestavil naročnik sam.

V primeru naročila montaže pri proizvajalcu, proizvajalec opravi meritve in izdela končno ponudbo, ki je veljavna 10 dni. Stroški meritev so v primeru naročila montaže vključeni v ceno v končni ponudbi. V kolikor je potrebno meritve iz razlogov na strani naročnika ponoviti, je naročnik drugo meritev dolžan plačati posebej.

Naročnik je dolžan pred sprejemom ponudbe oz. potrditvijo naročila natančno pregledati ponudbo in v primeru nejasnosti zahtevati pojasnila. Zahteva naročnika za pojasnila po potrditvi ponudbe ne predstavlja razloga za reklamacijo.

V primeru zahtev naročnika, ki so strokovno nesprejemljive, na kar ga je proizvajalec opozoril, pa naročnik pri tem vztraja, se proizvajalec razbremeni vsakršne odgovornosti. V primeru, da zahteve naročnika niso skladne s standardi stroke, si proizvajalec pridrži pravico spremeniti pogoje garancije.

  1. Sklenitev pogodbe

Pogodba se šteje za sklenjeno, ko naročnik potrdi ponudbo in/ali plača dogovorjeni avans. S plačilom oz. potrditvijo ponudbe naročnik potrjuje točnost naročila in sprejme predmetne splošne prodajne pogoje.

Spremembe ali dopolnitve pogodbe, kakor tudi odstopanje od splošnih prodajnih pogojev, morajo biti sklenjeni v pisni obliki.

  1. Cena in plačila

Cena vključuje celotno blago in navedena dela na ponudbi. Dodatna dela, popravila in stroški, ki nastanejo zaradi kasnejših sprememb naročila ali dodatnih zahtev naročnika se zaračunajo po ceniku proizvajalca oz. dodatni ponudbi.

Če naročnik ne plača svojih obveznosti v valutnem roku, mu proizvajalec zaračuna zakonske zamudne obresti od poteka valutnega roka do plačila. Naročnik je dolžan poravnati zamudne obresti v roku 15 dni od datuma obračuna obresti.

Naročnik mora proizvajalca obvestiti, če površina stanovanjske hiše presega 250 m2 oz. stanovanje presega 120 m2 zaradi pravilnega obračuna davčne stopnje. Proizvajalec šteje, da objekti ne presegajo teh omejitev, če ga naročnik o tem ne obvesti pisno v času priprave končne ponudbe.

  1. Pobot

Pobot iz naslova kakršnihkoli nasprotnih zahtevkov mora biti medsebojno dogovorjen.

  1. Pridržna pravica na blagu

Dobavljeno blago ostane vse do dokončnega plačila last proizvajalca, medtem pa mora naročnik z njim ravnati kot dober gospodar.

Pridržna pravica onemogoča naročniku odsvojitev, zastavo, zavarovanje ali drugačno razpolaganje s prejetim blagom, ki ga prav tako ni mogoče prenesti na tretjo osebo. Naročnik mora v vsakem trenutku omogočati prodajalcu dostop do blaga.

Naročnik je dolžan takoj pisno obvestiti proizvajalca, v kolikor je bilo dobavljeno blago, ki podlega pridržni pravici, zastavljeno, oziroma je bil na njem uveljavljen zahtevek tretjih oseb oz. je bila lastninska pravica proizvajalca kakorkoli kršena

  1. Dobavni rok

Okvirni dobavni rok je naveden na ponudbi. Okvirni dobavni rok znaša 60 – 90 dni. Dobavni rok prične teči naslednji dan po prejemu predplačila.

Razlogi, ki jih je pripisati višji sili podaljšajo dobavni rok. Posebne okoliščine (motnje v proizvodnji, zamude pri dobavah surovin in pomožnih materialov, stavke, ter vremenske razmere, ki onemogočajo montažo) lahko povzročijo, da se dobavni rok podaljša. V tem primeru je dobava blaga v roku treh tednov po potrjenem roku še pravočasna. Proizvajalec bo o takih posebnih okoliščinah naročnika obvestil pred iztekom dobavnega roka.

Izpolnitev dobavnih rokov pogojuje izpolnitev vseh pogodbenih obveznosti naročnika, še posebej pravočasno plačilo dogovorjenega predplačila.

  1. Dobava

Proizvajalec si pridržuje pravico do odločitve glede načina odpreme.

Naročnik mora ob prevzemu (dobavi, montaži) blaga, le te-ga pregledati in napake oz. morebitno neskladnost takoj javiti oz. jih zapisat na prevzemni zapisnik ali reklamirati proizvajalcu.

  1. Montaža

Naročnik mora poskrbeti za potrebne ukrepe za pripravo podlage za montažo, za dovod električne napeljave in električne instalacije do max. 1,5 m do mesta priklopa. Naročnik mora proizvajalca obvestiti o varnostnih tveganjih, če so taka tveganja na objektu podana, tudi o tem kje potekajo instalacije (vodovod, električna napeljava), prav tako mora naročnik poskrbeti za neoviran dostop do objekta, možnost parkiranja za čas dostave in montaže, možnost priklopa ne elektriko (220 V) in ustrezno zavarovanje in zaščito objekta. V kolikor se na dan izvedbe montaže ugotovi, da dostop do objeta ni možen oz. montaža ni mogoča, se skupaj z naročnikom določi nov datum montaže, pri čemer se stroške neizvedene montaže zaračuna naročniku po veljavnem ceniku proizvajalca, dobavni rok pa se do tedaj avtomatično podaljša.

Pogoji za brezhibno montažo senčila so:
Pritrjevalna podlaga mora biti beton, les, jeklene, inox ali alu konstrukcije. Vse podlage morajo biti statično dovolj trdne ter ustrezno poravnane na velikost senčila. Neprimerne za montažo so druge podlage, kot npr. siporex, opeka, različni tipi izolacij. V primeru take podlage mora naročnik o tem obvestiti proizvajalca ter izvesti ustrezno predpripravo podlage, da bo zagotavljala možnost montaže in stabilnost pritrditve senčila.

V kolikor naročnik ne izvede potrebnih predpriprav (podlaga in električna napeljava) za montažo lahko proizvajalec ta dela opravi na stroške naročnika oz. ustavi montažo in predlaga rešitve, ki jih mora lastnik opraviti v dogovorjenem času. V obeh primerih naročnik plača stroške neizvedene montaže po veljavnem ceniku proizvajalca.

V kolikor se naročnik odloči za dobavo blaga brez montaže, dobi od proizvajalca navodila za montažo. V tem primeru proizvajalec odgovarja samo za napake samega dobavljenega blaga, ki jih je potrebno notificirati nemudoma ob dobavi in nudi osnovno garancijo le na elektromotor, daljince in senzorje.

Naročnik je dolžan po zaključku montaže z monterjem pregledati vgrajeno blago ter podpisati prevzemni list, v katerega se vpišejo vse morebitne pomanjkljivosti, v nasprotnem primeru se šteje, da je bilo delo prevzeto brez napak.

Pri montaži je v nekaterih primerih potreben poseg v fasado objekta. V tem primeru se po namestitvi se mesto silikonira ali zakita, pri tem pa ni mogoče zagotoviti prvotne vizualne podobe. Proizvajalec ne opravlja fasaderskih del.

  1. Reševanje reklamacij in odprava neskladnosti

Naročnik mora blago takoj po prejemu pregledati in ugotoviti morebitne pomanjkljivosti oz. neskladnosti. Morebitne pripombe je potrebno pisno, z opisom, sporočiti nemudoma po prejemu blaga, najkasneje pa v roku 2 mesecev od prejema blaga. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, proizvajalec o tem pisno obvesti naročnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka. Za določitev, kaj se ne šteje za neskladnost se smiselno uporabljajo določila iz 11. točke teh splošnih pogojev.

Pri upravičenem obvestilu o napaki, mora proizvajalec v roku 30 dni odpraviti napake na dobavljenem blagu, pri čemer se rok lahko podaljša za 15 dni, o čemer mora proizvajalec obvestiti naročnika, ob tem navede tudi razlog za podaljšanje roka. Zamenjavo izdelka z napako z novim lahko naročnik zahteva le, če napake ni mogoče odpraviti, glede na to da gre za naročilo blaga po izrecnih navodilih naročnika. V kolikor v roku 45 dni napake niso odpravljene ima naročnik pravico zahtevati znižanje kupnine, ob pogoju da proizvajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali če neskladnost obstaja, čeprav je proizvajalec poskušal vzpostaviti skladnost, ali če je narava neskladnosti tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine, ali če je proizvajalec izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za naročnika. Če naročnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je naročnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Naročnik nima pravice do odstopa od pogodbe, ker je bilo blago izdelano po natančnih navodilih naročnika. Proizvajalec ne odgovarja za nobene neskladnosti, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če se nedvoumno ugotovi, da je napaka obstajala že pred dobavo. Po enem letu od dobave mora naročnik dokazati, da je neskladnost nastala pred dobavo, sicer se njegov zahtevek šteje za neutemeljen.

  1. Garancija

Proizvajalec jamči naročniku garancijo na blago v roku 24 mesecev od dobave skladno z garancijskimi pogoji.

Vsaka nestrokovna montaža in nepooblaščeno popravilo blaga s strani naročnika ali tretje osebe v času garancijske dobe, pomeni nepreklicno izgubo garancije.

Napako v garancijski dobi mora naročnik javiti takoj, ko je naročnik k zanjo zvedel, najkasneje pa v roku 15 dni, odkar se napaka pojavi. Proizvajalec mora napako v garancijski dobi odpraviti najkasneje v roku 30 dni od prejema obvestila, ta rok pa se lahko podaljša za 15 dni, o čemer proizvajalec obvesti naročnika, pri čemer navede tudi razlog za podaljšanje roka. Če proizvajalec v roku iz prvega odstavka tega člena in prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko naročnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine. Če naročnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je naročnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Naročnik nima pravice do odstopa od pogodbe, ker je bilo blago izdelano po natančnih navodilih naročnika.

Garancija se lahko uveljavlja pod pogojem, da je blago v celoti plačano in obvestilo pravočasno podana.

Proizvajalec ne odgovarja za napake, ki so posledica nepravilne uporabe, nepravilnega skladiščenja, nepravilne montaže (ki je ni izvedel proizvajalec), prekomerne obremenitve ali drugih kemičnih, električnih ali mehanskih vplivov, ki jih ni zakrivil proizvajalec.

Iz garancije so izključeni zlasti naslednji primeri:

  • Mehanske okvare povzročene s strani naročnika ali tretjih oseb;
  • Okvar povzročenih zaradi višje sile ali vremena (udar strele, poškodbe senčil zaradi nevihte, toče, viharjev…);
  • Malomarno ravnanje z izdelki in neupoštevanje navodil uporabe;
  • Vsa tesnila, silikon, kabelske kanale in drobne materiale uporabljene za dokončanje montaže in ne spadajo v osnovno strukturo senčila;
  • Običajna obraba delov kot so: kabli, jermenice, vrvice;
  • Kasnejši odmik senčila iz vodil in kasnejše zatikanje senčila, ki nastane po pregledu in podpisani primopredaji s strani kupca;
  • Dodatno spreminjanje nastavitev senčil po primopredaji (naknadno programiranje občutljivosti senzorjev, sprememba naklona, novo programiranje daljincev..);
  • Praske in poškodbe ali spremembe barve zaradi vremenskih vplivov (toča, sneg, zmrzal,…) in odrgnine, ki so nastale po montaži ali dobavi;
  • Reprogramiranje senzorjev, daljincev, motorjev;
  • Menjava baterij v senzorjih in daljincih;
  • Odpad silikona;
  • Poškodba platna, mreže ali tkanine nastala zaradi prisilnega odpiranja/zapiranja ali kasnejših fizičnih poškodb.

Pri tkaninah se za garancijski primer ne šteje zlasti naslednjih primerov:

  • Poslabšanje tkanine zaradi ne vzdrževanja ali uporabe neustreznih izdelkov za čiščenje (topila, trde krtače ali druga strgala, ki lahko poškodujejo tkanine in/ali zaščitne obdelave, ki jih je uporabil naročnik);
  • Manjše anomalije, ki so navedene s strani dobaviteljev tkanin in screenov: gube, efekt »pajkove mreže«, mikro- luknje v tkanini, valovanje tkanine v bližini šivov, valovi in gube ob varjenem spoju pri screen rolojih;
  • Anomalije v barvi povzročene zaradi neprimernega čiščenja ali uporabe neprimernih čistil ali zunanjih vplivov (obledelost);
  • Običajno obrabo, umazanijo in madeže nastale zaradi onesnaženosti zraka in okolja.
  1. Odstop od pogodbe

Naročnik lahko odstopi od pogodbe samo v primeru, če poravna vse stroške, ki jih je imel proizvajalec do trenutka, ko je bil od odstopu obveščen z upoštevanjem, da je blago za naročnika izdelano po meri.

Proizvajalec si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru, ko dobava zaradi višje sile ni mogoča.

V primeru, da naročnik ne izpolni vseh pogodbenih obveznosti, si proizvajalec pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, pri čemer ima pravico naročniku zaračunati vse do odstopa nastale stroške.

  1. Povrnitev škode

V kolikor se proizvajalcu dokaže groba malomarnost, se ta obvezuje kupcu nadomestiti nastalo škodo. Kupcu v nobenem primeru ne pripada nadomestilo za izpadli dobiček.

  1. Servis

Proizvajalec nudi servisne storitve naročniku po vsakokrat veljavnem ceniku proizvajalca.

  1. Pravo, kraj izpolnitve obveznosti in pristojno sodišče

Za reševanje vseh eventualnih sporov, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Novi Gorici. Kraj izpolnitve vseh obveznosti je odpremno skladišče. Za sklepanje pogodb z proizvajalcem velja slovensko pravo.